Alumnado da Escola Municipal de Música de Rois, da Escola Comprensiva Franca Ongaro e do Liceo Musical de Venecia ofreceron un concerto no pazo do Faramello, dentro dos actos do intercambio cultural e musical que promove e financia o Concello de Rois cos dous centros de Venecia. Tras o concerto, alumnado, profesorado e familiares participaron nunha cea multicultural.

Os Concellos de Rois e de Brión están executando diversas melloras no Castro Lupario cun investimento próximo aos 24.000 euros. As principais intervencións do proxecto consisten na limpeza e na mellora da sinalización das rutas de sendeirismo próximas do castro, que ocupa máis de dúas hectáreas de superficie, con dúas murallas de protección, e está situado entre os dous municipios.

Os contos e historias das árbores do Camiño Portugués, a cargo de Anxo Moure, e a música de MJ Pérez chegaron a Rois da man do programa Vive o Camiño, que busca encher de música e contidos culturais o Camiño de Santiago.