20190813 Obradoiros Garantía Xuvenil 2019A Xunta de Galicia e o Concello de Rois organizan un ano máis un obradoiro encadrado no programa de fomento de emprego Garantía Xuvenil. Nesta nova edición, o taller trata sobre a Confección e Publicación de Páxinas Web e está dirixido á xuventude de menos de 30 anos que se atope en situación de desemprego. O alumnado admitido no obradoiro formarase no oficio de forma teórica e práctica a partir do mes de setembro e durante os seis meses seguintes.

Deste xeito, a veciñanza desempregada de ata 30 anos de Padrón, Dodro e Rois poderá participar neste obradoiro que ten como finalidade a formación e inclusión laboral da xuventude, á vez que se desenvolven tareas en beneficio dos espacios e instalacións públicas. Neste caso, a parte práctica da formación consistirá na creación da páxina web Coñece Terras de Iria e na elaboración do portal de emprego Terras de Iria.

Mediante esta iniciativa de Obradoiro de Garantía  Xuvenil, a Xunta de Galicia investirá un total de 1,3 millóns de euros na provincia da Coruña para formar en oito talleres a 119 alumnos de 22  concellos distintos. Para participar é necesario estar inscrito no Sistema de Garantía  Xuvenil e que as actividades que realicen estean relacionadas coa súa titulación ou formación previa.