Rois Feito Soños Web

O alcalde de Rois, Ramón Tojo, e a profesora do departamento de Economía Aplicada da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da USC Pilar Freire Esparís, intervirán este sábado na presentación do documental ‘Rois, feito de soños’, un trabalo audiovisual no que se recolle a industria e a actividade económica do concello de Rois.

‘Rois, feito de soños’ é un documental producido por Xurdir no que se recollen algunhas das empresas e actividades máis sobranceiras de Rois en diferentes ámbitos e ten como finalidade dar a coñecer o potencial económico e innovador que hai no concello.

O documental será presentado por Ignacio Seijo, director de Xurdir, e a responsable de produción, Noelia Francisco. No acto, Pilar Freire botaralle “Unha ollada histórica á actividade empresarial nos concellos rurais’.

A presentación deste documental celebrarase no auditorio municipal de Rois este sábado, día 22, a partir das 20.30 horas. O acceso é gratuíto ata completar aforo. Ao remate do acto os asistentes participarán nunha degustación de produtos da terra.

Luns, 24 de xuño 2019

Resolución da alcaldía pola que se fai público o listado definitivo de admitidos e excluídos, composición do tribunal e data da entrevista personal do proceso selectivo para a contratación de 12 monitores/as de ocio e tempo libre para os programas de conciliación no concello denominado Diververán.

A resolución pódese consultar no arquivo adxunto.

Mércores, 19 de xuño 2019

Listado provisional de candidatos admitidos e excluidos para o  proceso selectivo para a contratación de 12 monitores/as de ocio e tempo libre para os programas de conciliación no concello denominado Diververán.

O listado pódese consultar no arquivo adxunto

Martes, 11 de xuño 2019

O Concello de Rois inicia un proceso selectivo para a contratación de 12 monitores/as de ocio e tempo libre para os programas de conciliación no concello denominado Diververán.

No arquivo adxunto pódense consultar as bases da convocatoria.

20190531 Amipa ALI3857

AMIPA, asociación de nais e pais de persoas con discapacidade de referencia na Comarca do Sar, celebrou hoxe, 31 de maio, o acto de entrega do Amipeiro de Honra 2019, na que participaron máis de 60 persoas e na que a homenaxeada foi a empresa STAC S.L.

Amipeiro de Honra entrégase, dende o ano 2015, a aquelas persoas ou organizacións que contribúen ao desenvolvemento de proxectos de AMIPA.

O acto de recoñecemento e entrega tivo lugar nas instalacións do Centro Ocupacional de AMIPA en Rois. A presentación do mesmo estivo a cargo de 1 persoa usuaria de AMIPA que deu a coñecer ás persoas asistentes a colaboración, ao longo dos últimos 14 anos, de STAC, S.L. como empresa de referencia na comarca especializada en produtos orientados á industria do cerramento. Esta estreita colaboración, permite que as persoas con discapacidade intelectual de AMIPA continúen a desenvolver procesos de formación ocupacional na súa contorna de referencia e nun sector punteiro na comarca.

Nel tamén participou Ramón Tojo Lens, alcalde de Rois, e Antonio Fernández Angueira, alcalde de Padrón, que destacaron o traballo realizado por AMIPA ao longo dos últimos anos e a súa contribución como entidade social na contorna.

José Rodríguez Romero, presidente de AMIPA, agradeceu a implicación da empresa homenaxeada e lembrou que “para seguir desenvolvendo o noso proxecto social no rural, necesitamos seguir contando con esta estreita colaboración da empresa STAC S.L. Sumando forzas, traballamos pola inclusión social das persoas con discapacidade, nunha sociedade máis xusta”.

Recolleu o Amipeiro de Honra 2019, Dolores Seco Orosa, Directora Financieira e de Administración de STAC SL, que agradeceu a oportunidade de traballar man a man con AMIPA dende 2005 ata a actualidade de forma ininterrumpida, sinalando que segue intacto e mesmo incrementado o compromiso inicial da empresa ó respecto da súa responsabilidade social corporativa. Rematou recalcando que ambas organizacións camiñarán xuntas na construción dun mundo máis xusto e solidario, dun mundo mellor.

AMIPA é unha organización sen ánimo de lucro que nace en 1997 na Comarca do Sar coa finalidade de acompañar ás persoas con discapacidade intelectual e as súas familias para acadar a súa inclusión social, cos apoios profesionais precisos.

20190405 Bando Censo ElectoralEn cumprimeto do disposto na Lei Orgánica 5/1985, de 19 de xuño, do Réxime Electoral Xeral e convocatoria das eleccións ao Parlamento Europeo e as eleccións Municipais que van ter lugar o vindeiro 26 de maio de 2019, ponse en coñecemento da veciñanza que o Censo Electoral estará exposto ao público entre os dás 8 e 15 de abril de 2019, ambos os dous incluídos.

Poderán presentarse reclamacións nas oficinas municipais de 9 a 14 horas, dentro do prazo indicado. Ademais de poder levar a cabo as consultas oportunas no mesmo horario.

Para realizar estas xestións debe acudir a persoa interesada con DNI, Pasaporte ou persmiso de conducir no que apareza a fotografía do titular.

Os teléfonos dispoñibles para á consulta do Censo Electoral son os seguintes: 981 217 439, 981 217 426, 901 101 900.